Шукати в цьому блозі

математика 4 клас


8 червня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

7 червня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

6 червня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

3 червня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

2 червня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

1 червня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

31 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

30 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

27 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

27 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

26 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

25 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

24 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

23 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

20 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

19 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

18 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

17 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

16 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

13 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

12 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

11 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

10 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

9 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

6 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

5 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

4 травня

Повторення вивченого у 4 класі.

1.с.203 № 520

Зразок  700000+4000+8=704008

2.с.203 №522 (усно)

3.с.205 №524

4.с.207 №528(4)

5.с.217 № 557

До задачі записати скорочений запис, розв'язання, повну відповідь.

6.с.227 № 558

Записати розв'язання задачі і повну відповідь.

Дякую за плідну працю.

 3 травня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

2  травня

1.    Виконайте дії.

7т 300 кг-4 т 800 кг=                                 2м 80 см+3м 60 см=

10 ц-5 кг=                                                    6т 200 кг-1 т 700 кг=

1м 9 дм+5м 6 дм=                                    28ц86 кг-9ц 8 кг=

2.    Обчисліть.

65Х68Х17:13-10767:97=

      3.Розв'яжіть задачу.

7 ткаль за 5 днів виткали 1470 м полотна.  Скільки метрів полотна виткала одна ткаля за один день?

4.Розв'яжіть задачу.

Одна прямокутна ділянка має довжину 36 м, ширину-20м.Знайдіть ширину другої ділянки з такою ж площею,  якщо її довжина на 6 м менша за довжину першої ділянки.

5.Розв'яжіть задачу.

Від двох причалів відійшли одночасно назустріч один одному катер і човен і зустрілися через 3 години. Швидкість човна 15 км/год, швидкість катера- у 4 рази більша. Яка відстань між причалами?

6.Розв'яжіть задачу*.

Які сторони можуть бути у прямокутнику із периметром 42 см?

Дякую за працю.

 

 

 

 

29 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

28 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

 27 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

26 квітня

Повторення вивченого у 4 класі.

1.Завдання 511 с.200.

2.Завдання 512 с.201

3.Обчисліть  ІІ  вираз №528 с.207.

4.Знайдіть корінь  5 рівняння №531 с.208

5.Задача 544 с.213.

-Скільки туристів приїжджають у «Діснейленд» за 1 місяць?

-Скільки туристів приїжджають у «Діснейленд» за 12 місяць?

6.Задача 545 с.213

545(1)

-         Скільки років працює «Діснейленд» у Токіо?

-         Скільки років працює «Діснейленд» у  Парижі?

-         Скільки років працює «Діснейленд» у Гонконзі ?

545 (2)

Дізнайтеся  за скороченою умовою площу всіх « Діснейлендів» у гектарах.

-         Від загальної площі відніміть площу «Діснейленда» у Токіо і Парижі. ( Дізнаєтеся площу «Діснейленда» у Гонконзі ).

-         Від загальної площі відніміть площу «Діснейленда» у  Гонконзі  і Парижі. ( Дізнаєтеся площу «Діснейленда» у  Токіо).

-         Від   площі «Діснейленда»  у Токіо і  Парижі відніміть площу «Діснейленда» у   Токіо. ( Дізнаєтеся площу «Діснейленда» у  Парижі).

Дякую за плідну працю.

 

25 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

22 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

21 квітня

1.Знайдіть значення виразу.

527:17х82-3135:19=

2.Знайдіть корінь рівнянь.

1000-(285+х)=820

85-у х5=60

3.Розв'яжіть задачу.

Маса 1/5 м дроту 12 г. Яка маса 15 м дроту?

4. Розв'яжіть задачу.

Ширина поля 250 м, а довжина-на 280 м більша. 2/5 поля засіяно пшеницею, а решту-просом. Яку площу засіяно просом?

5. Розв'яжіть задачу.

Господарка спекла 2 калачі : маса одного 5/8 кг, а другого -3/8 кг. На ск один калач важчий від другого?

6. Розв'яжіть задачу*.

Якими можуть бути сторони прямокутника із площами

 25 см2,36 см2,49 см2,16 см2,9 см2?

Дяку за плідну працю.

20 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

19 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.



18 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.


15 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

14 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

13 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

12 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.


11 квітня

1.с.174 завдання 440 (усно).

2. Завдання 441.

3.Завдання 442.

4.Задача 443.

Записати скорочений запис.

5.Задача .

Довжина саду 100 м, ширина на 25 м менша. 12/25 площі саду займають абрикоси, а решту- груші. Яку площу саду займають груші?

6.с.175 завдання 445.

Зразок.

2/7 від 1120   1120:7х2=

1)1120 7               2)х***

                                          

     Дії обов'язково виконувати у стовпчик .  

7.с.176 рівняння 449(ІІ рівняння).

7105-175х у=805

175х у= 7105-805

175 х у= …..

У=

Дякую за плідну працю.

 


8 квітня


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

7 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

6 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

5 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

4 квітня

Самостійна робота( виконуєте у зошиті)

1.Задача

Два мотоциклісти, виїхали одночасно назустріч один одному , зустрілися через 6 год. Перший рухався із швидкістю 30 км/год, а другий- 40 км/год. Яка відстань між пунктами ,  з яких виїхали мотоциклісти? (До задачі накресліть схему)

2.Задача

Довжина прямокутника 12 см, ширина – на 4 см менша. Знайти площу і периметр прямокутника.

3.Задача

Із 9 г дроту зробили 5 гачків. Скільки гачків можна зробити з 27 г дроту ?

4.Завдання

9 км-250 м=                4м- 37 см=                  3 доби- 28 год=

8 т- 237 кг=                  9 дм-65 см=               5 років-50 місяців=

7 ц- 145 кг=                 6 кг-856 г=                  7 т-9ц=

4.Рівняння

1000 – ( 285 –х)=820

5.Приклад

78542-64х84:14-5239:13-1055=

Дяку за плідну працю.

 

1 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

31 березня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

30 березня

1.с.151 №363( ІІ приклад)

2.с.153 №372 , № 374

3.с.155 №379(ІІ і ІІІ рівняння)

4.с.159№390

Дякую за плідну працю.

29 березня

1.с.144 №345, № 344 ( записати лише розв'язання і відповідь)

2. с.147 №352

3.№ 353

4.с.151 №363(1 приклад)

5.с.155 №379( 1 рівняння)

Дякую за плідну працю.


 28 березня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.


25 березня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

 https://meet.google.com/nhz-fgzv-ups


24 березня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.



23 березня

1. С.131 №306

Пригадайте правила про знаходження відстані, швидкості і часу.

V= s: t                  t= : v                   s= v  х  t

 1.Яку відстань пролетів перший шпак за 20 с ?

2.Яку відстань пролетить другий шпак за 20 с?

3.Яка буде між шпаками відстань через 20 с?( Врахуйте початкову відстань між ними  25 м)

2.С.135 №322

 Підказка

Перетворіть  гектари в ари.

3.С.135 №323

 Зразок запису . Дії виконуємо письмово (записуємо у стовпчик).

Якщо к=656, то 480 х К : 8 + 11740=480 Х656 :8 +11740=

1)                2)                      3)                   4)

 

4.с.139 №333

5.с.139 №334

Дякую за плідну працю.

 

22 березня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

21 березня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

https://meet.google.com/jsd-hnuq-gdv

18 березня

Самостійна робота  ( виконайте, будь ласка, у робочому зошиті).

1.Приклади

2761000:40 :5=

102675+13х69025=

2.Задача.

Довжина прямокутника 18 см, ширина у 4 рази більша. Знайдіть площу і периметр прямокутника.

3. Задача

Город має форму квадрата.  Одна сторона городу- 60 м.

Знайдіть периметр і площу  городу.

4.Рівняння

3534 :х+287=380

5.Задача

На станції з поїзда зійшло 98 пасажирів. Це в 3 рази менше пасажирів, ніж залишилося у поїзді. Скільки пасажирів їхало в поїзді спочатку?

Дякую за плідну працю.

 

17 березня

Математика с.123 , урок 97

Опрацюйте  усно    « Пригадайте!» і   « Довідничок !» на с.123,124,125.

Завдання 285 -289  (усно)

 Задання 295 (1)

Довжина-6 см

Ширина-3 см

Р-? см

S-см2

Завдання 295(2)

Сторона кв.-…..см

Р-? см

S - ? см2

Завдання 295(3)

Якщо квадрат розділити на 2 трикутники, то  отримано ………трикутники.

Задача 296

                  V                            t                                       S

Даринка         195 м/хв                18 хв                              ? м

Любчик          ? м/хв                     18 хв                              ?, на 270 м  більше

Рівняння 297

Виконайте одне рівняння ( на вибір).

Дякую за плідну працю.

16 березня


Перегляньте уважно відео.




https://www.youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU


https://www.youtube.com/watch?v=MxDz6OMX5_0

 

 

2.   Запишіть у зошиті формулу для знаходження площі прямокутника.

S= a Х b

Зразок запису задачі на знаходження площі.

Д.-10 см

Ш.- ?, у 5 раз більша

S- ?см2

1)10Х 5= 50 ( см)- ширина прямокутника.

S=10Х50=500 (см2)

Відповідь: площа прямокутника 500 см2.

3.   Задача.

Довжина прямокутника 8 см, ширина-6 см .Знайдіть площу прямокутника.

4.Задача

Довжина прямокутника 10 см, ширина на 6 см менша. Знайдіть площу прямокутника.

5.Задача

Довжина прямокутника 18 см, ширина у 3 рази менша. Знайдіть площу прямокутника.

6.Задача.

Довжина прямокутника 15 см, ширини на 30 см більша. Знайдіть площу прямокутника.

7.Задача.

Довжина прямокутника 8 см, ширина у 5 раз більша. Знайдіть площу прямокутника.

Дякую за плідну працю.

15 березня

1.Згадайте відповідні правила та знайдіть значення виразів.

2 456 . 10

320 000:100

      450 . 1 000

84 320 : 10

7 . 10 000

       90 000 : 1 000

563 . 100

   420 000 : 100

     240 000 : 10 000

 

 

 

2.До привалу туристи пливли на байдар- ці 2 год, а після привалу 4 год, рухаючись з однаковою швидкістю. Скільки кілометрів подолали туристи до привалу і скільки після, якщо всього вони пропливли 30 км?

3.Учні трьох шкіл міста разом зібрали 4 537 кг макулатури. Учні першої та  другої  шкіл разом зібрали 2 125 кг макулатури, а другої та третьої 3 658 кг. Скільки кілограмів макулатури зібрали учні кожної школи окремо?

4.  Виконай арифметичні дії з іменованими числами.

   2 кг 30 г 1 кг 89 г

37 км 12 м 29 км 34 м

9 т 6 ц + 6 т 7 ц

 

14 березня

Математика

Добрий день, любі хлопчики і дівчатка. Сьогодні пригадаємо вивчені задачі і приклади. До задач обов'язково  кресліть схему (скорочений запис).У прикладах дії записуємо у стовпчик.

1.Від двох протилежних берегів озера, відстань між якими 45 км, рушили назустріч один одному 2 човни. Перший човен плив із швидкістю 7 км/год, а другий –

8 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?

2.Із Києва до Тернополя виїхав автобус і одночасно назустріч йому з Тернополя виїхав другий автобус. Перший автобус їхав із швидкістю 60 км/год , а другий – 62 км/год. Через 5 годин вони зустрілися. Яка відстань між містами?

3.    3224:31х85 – 5575:223=

4. 1000- (285-х)=820                                280-7х у=210

5.Довжина городу  прямокутної форми 25 м, а ширина

у 3 рази більша. Знайдіть периметр городу прямокутної форми.

Дякую за плідну працю.

 

3 лютого

Виконайте завдання із підручника.

1.С.61 приклади 139

Знайдіть значення 1 і 2 виразів.

2.с.60 задача 136

План розв'язання задачі.

1.З якою швидкістю рухався катер спочатку?

2.Якою була швидкість після її зменшення?

3.Яку відстань пройшов катер після зменшення швидкості?

4.Який шлях подолав катер за увесь час?

3.Рівняння 135.

Знайдіть корені 2 рівнянь за вибором.

5.Геометрична майстерня.

Обчисліть периметр вітальні, кухні і спальні.

Домашнє завдання

С.61 Обчисліть значення 3 виразу.

С.73 задача 170

План розв'язання задачі.

1.Яку відстань проїхав перший велосипедист?

2.Яку відстань проїхав другий велосипедист?

3.Яка швидкість другого велосипедиста?

 

 

 

 

2 лютого

Самостійна робота

1.Знайдіть значення виразу.

( 78474:87 -543) + 17 х 403=

2.Знайдіть корені рівнянь.

У: 66+791=1110                       с х4 -2524=5300

3.Розв'яжіть задачу.  

Із двох міст одночасно назустріч одне одному виїхали два таксі. Швидкість одного таксі -65 км/год.  Інше пройшло до зустрічі     144 км зі швидкістю 72 км/год. Знайдіть відстань між містами.   

4.     Розв'яжіть задачу.  

Майстриня Анна за 4 години розмальовує   48 іграшок, а її учениця за 1 год – на  8 іграшок менше, ніж майстриня. За скільки годин спільної роботи вони розмалюють 80 іграшок?    

5.   Розв'яжіть задачу.  

Довжина прямокутника-40 см, ширина у 5 раз менша. Знайдіть периметр прямокутника.

 

Домашнє завдання

Виконати завдання на сайті вчи.юа. 

1 лютого

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

https://meet.google.com/hrp-avww-bbh

Домашнє завдання.

с.57 №131(2 рівняння), №132


 31 січня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

Домашнє завдання.

с.51 №117 (3,4 рівняння), с.53 №'123





3 грудня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

Домашнє завдання.


Працюємо на платформі вчи.юа


2 грудня

Математика с.170  ) 

Завдання 456(1)

Завдання 457(1)

Завдання 457(2)

Завдання 449(І стрічка)

Домашнє завдання

с.164 завдання 437(ІІІприклад)

с.166 завдання 441(ІІІ рівняння)

с.168 завдання 448(3)

1 грудня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

Домашнє завдання.

с.164 завдання 437(І І приклад)

с.168 завдання 448(2)

с.168 завдання 449(ІІ стрічка)

30  листопада

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

Домашнє завдання.

с.164 завдання 437(І приклад)

с.166 завдання 441(І рівняння)

с.167 задача 447

Потрібно подолати-

Подолав-

Залишилося подолати-

29 листопада

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

Домашнє завдання.

 С. 162 завдання 428.

Завдання 431.

План розв'язання задачі.

1.Скільки всього днів велосипедист був у дорозі?

2. Скільки кілометрів за один день долав велосипедист?

3.Скільки кілометрів подолав велосипедист до перевірки справності велосипеда?

4. Скільки кілометрів подолав велосипедист після перевірки справності велосипеда?

Завдання 433  ( 3,4 рівняння).


26 листопада

Самостійна робота

1.Виконайте перетворення.

7кг 10г=

170 грн.5 к=

70км90м=

28т15кг=

2.Виконайте обчислення у стовпчик.

4 год 25хв+3 год 53 хв=

7 міс.+3р.5 міс.=

7діб-3доби 11год=

32хв16с-20хв54 с=

3. Обчисліть .

34000-1=                               56299+1=

77088-88=                             80660-10320=

40000:5=                                7200*2=

4.Знайдіть корінь рівняння.

Х-138=45000:5                                               

5.Розв'яжіть задачу.

На лего-аеродромі стоять 5 військових і 4 пасажирських , які містять усього 153 деталі. Скільки деталей містять усі військові і усі пасажирські, якщо їх кількість у всіх літачках на лего-аеродромі однакові?

6. Розв'яжіть задачу.

Довжина прямокутника-150 мм, що на 90 мм менше, ніж  ширина. Знайдіть периметр прямокутника.

25 листопада

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

23 листопада

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

22 листопада


Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Посилання буде  розміщене за 5 хвилин до початку уроку у групі у вайбері.

29 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Підручник с.191.

1.Завдання 1 (усно).

2.Завдання 2 (усно).

3.Завдання 3.

1.Яка довжина другої ланки ламаної?

2.Яка довжина третьої частини ламаної?

3.Накресліть ламану.

4.Завдання 4.

1. Яка ширина кришки коробки?

2.Знайдіть периметр кришки від коробки.

5.Задача 5(1) ( усно).

6.Задача 5(2).

1. Скільки кг огірків зібрали за 1 день із 15 теплиць ?

2.Скільки кг огірків зібрали за 4 дні з усіх теплиць?

7.Задача 5(3).

1.Скільки кг огірків фермер завіз на консервний завод?

2.Скільки кг огірків залишилося у фермера?

3.Скільки кг огірків фермер відвіз на ринок?

8.Задача 13* с.198.

1.Скільки цукерок становить ½ частина від 32 цукерок?

2.Скільки цукерок становить ¼ частина від 32 цукерок?

3.Скільки цукерок становить 1/8 частина від 32 цукерок?

4. Скільки цукерок у Насті, Степана, Ореста і Василя?

5.Чи вистачить дітям 32 цукерки?

Дякую за плідну працю.

 


 

28 квітня

Зошит з друкованої основи с.79 , урок 120.

1.Запишіть вирази і обчисліть їх.

(36+42) : 2=

2.Порівняйте .

Пригадайте!

1 год=60 хв                    1 доба=24 год               1 дм =10 см         1 хв=60 с

3.Задача 3.

4.Завдання 4.

5.Задача 5.

1.Скільки коштує альбом ?

2.Скільки коштує блокнот?

6.Приклади 6.

7.Завдання 7.

Дякую за плідну працю.

 

 

 

27  квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Підручник с.190.

1.Завдання 8.

2.Завдання 9.

1.Скільки сторінок у книзі?

2.Скільки сторінок залишилося прочитати Оксані?

3.Задача 10.

1.Скільки всього дітей у хорі?

2.Скільки дівчат співає у хорі?

4.Задача 11.

1.Скільки всього дітей поїхало до театру?

2.Скільки хлопців поїхало до театру ?

3.Скільки дівчат поїхало до театру?

5.Задача 12*.

1.Яке друге число?

2.Яка сума двох перших чисел?

3.Яке третє число ?

4.Яке четверте число?

6.Задача 13*.

1.Скільки зараз років мамі?

2.У скільки разів зараз мама старша за доньку?

Дякую за плідну працю.

 

26  квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом 

Підручник с.186.

1.Завдання 1 (усно).

2.Завдання 2 (усно).

3.Завдання 3 (усно).

4.Опрацювання правила с.188.

5.Завдання 4 (усно).

 6.Завдання 5.

Обчисліть вираз, накресліть 2 відрізка.

7.Задача 6.

1.Скільки років живуть дельфіни на волі?

2.На скільки років довше можуть прожити дельфіни на волі, ніж у неволі ?

8.Завдання 7.

Запишіть приклади в яких є помилки і обчисліть їх правильно.

Дякую за плідну працю.

 

 

 

 

 

 

23 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Підручник с.184

1.Завдання 1.

2.Завдання 2.

3.Задача 3.

1.Скільки автомобілів відремонтували за два дні?

2.Скільки автомобілів відремонтували за перші два дні і наступні три?

3.Скільки автомобілів відремонтували за вихідні?

4.Задача 4.

5.Приклади 5.

6.Завдання 6.

Дякую за плідну працю.

 

22 квітня 

     Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Підручник с. 180

1.Завдання 1.

2.Завдання 2.

3.Завдання 4.

4.Ознайомлення з правилом.

5.Завдання 5.

6.Завдання 6.

7.Завдання 7.

8.Задача 8.

1.Скільки у будинку трикімнатних квартир?

2.Скільки у будинку двокімнатних квартир?

9.Задача 9.

1.Скільки часу Галинка витратила на обчислення виразів ?

2.Скільки часу Галинка витратила на розв'язання задачі?

10.Завдання 10.

Дякую за плідну працю.

 

 

21 квітня

Діагностична робота.

Діагностична робота.

1.Збільште кожне з поданих чисел у два рази. Добутки запиши у порядку зростання. Ви дізнаєтеся, як називається прилад для вимірювання вітру. Запишіть  це слово.

108 *__ =_____________________________________ л

250 *__ =_____________________________________ ю

302 *__ =_____________________________________ е

270 *__ = ______________________________________г

42 * __=______________________________________ф

401 * __=_____________________________________ р

2.Обчисліть способом підбору.

 

4

4

:

1

1

=

8

5

:

1

7

=

9

5

:

1

9

=

7

8

:

1

3

=

3.Об'єднайте числові вирази з відповідними частками.

720:80                  7

720:9                    11

280:40                   9

550:50                  40

240:6                     80

 

4.Розв'яжіть задачу.

Козачки вирішили полити 15 рядків полуниці. Дзиґа це може зробити за 3 хвилини, а Писар – за 5 хвилин. За скільки хвилин поллють козачки 40 рядків полуниці, якщо працюватимуть разом?

5.Розв'яжіть задачу.

2 мишки за 8 годин вишили 48 серветок. Скільки серветок вишиє одна мишка за одну годину?

 

 

20 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Підручник с.176, урок 118

1.Завдання 1 (усно).

2.Запишіть дроби у зошит.

3.Завдання 3 (усно).

4.Завдання 5 (усно).

5.Завдання 6 (усно).

6.Завдання 7.

Запишіть дроби у порядку спадання.

7.Ознайомлення з правилом.

8.Ділення з остачею. Завдання 8.

9.Порівняння дробів . Завдання 9.

10.Завдання 10 (усно).

11.Приклади 12.

12.Завдання 13 (усно).

Дякую за плідну працю.

 19 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Зошит з друкованої основи уроки 117, 118.

16 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Підручник с.171

1.Завдання 1 (усно).

2.Завдання 2 (усно).

3.Завдання 3(усно).

4.Завдання 4 (усно).

5.Завдання 5 (усно).

6.Завдання 6 (усно).

7.Прочитайте пояснення у « Довідничку». с.174.

8.Завдання 7(усно).

9.Завдання 8(усно).

10.Завдання 9 (усно).

11.Завдання 10 (усно)

12.Практичні завдання №11.

13.Завдання 12.

14.Приклади 13.

Дякую за плідну працю.

 

 

 

 

15 квітня

Самостійна робота.

1.Виконайте обчислення.

36х2=                147х3=

82:2=                 240х4=

Підкресліть результати, більші від 70, але менші від 500.

2.Обчисліть вирази.

440+270-368=

1)                         2)

636:3+518=

2)

(52-125:5):  (40- 148:4)=

3.Оберіть для рівностей відповідні числа із запропонованого ряду. Запишіть відновлені рівності.

17,103, 68, 15,131,999, 133, 618, 540

* :2= 34                               *х6=90

*:3=206                               *х3=393

4.Розв'яжіть задачу.

Довжина тіла коня- 3м 5 дм , а довжина хвоста-70 см. У скільки разів тіло коня довше за хвіст?

5.Виберіть із запропонованих такі значення змінної  а , за яких нерівність буде правильною. Запишіть утворені нерівності.

а х 3>87                      а=25, 27,29,31

6.Розв'яжіть задачу.

            Вісім хлопців за 3 дні походу  з'їли 240 вівсяних хрустиків , щодня з'їдаючи порівну.  На скільки днів вистачило б 110 вівсяних хрустиків  одному хлопцеві?

7 *. «Привіт! Я –число. Якщо до мене додати 118, я стану круглим числом. А якщо від мене відняти 128, то я стану одноцифровим числом. Яке я число?» Запиши.

 

 

 

 

 

 

14 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Зошит з друкованої основи с.66 урок 113.

 

13 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

 

Підручник с.168 урок 116

1.Математичний диктант .Завдання 1.

2.Завдання 2 (усно).

3.Завдання 3.

4.Завдання 5.

5.Задача 9.

Перетворіть 1 год 10 хв у хвилини.

1.Скільки часу витратила Наталя на розв'язання 2 головоломок?

2.Скільки часу залишилося на розв'язання рівнянь?

3.Скільки рівнянь розв'язала Наталя?

6.Завдання 10(усно).

7.Задача 6 (усно).

8.Приклади 8.

Дякую за плідну працю.

 

 

12 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Підручник , урок 115 с.165.

1.Завдання 1 (усно).

2.Завдання 2(усно).

3.Завдання 3 (усно).

4.Завдання 4.

6 прикладів обчислити усно, а 4 записати у зошит.

5.Завдання 5.

Фізкультхвилинка.


 

6.Задача 6.

Записати вирази до запитань.

7.Задача 7 (усно).

8.Задача 8.

1 км=1000м

9.Приклади 9.

Не забувайте,  у першому і другому виразі дії записуйте у стовпчик.

10.Задача 10*.

Дякую за плідну працю.

 

9 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Зошит з друкованої основи с.63.

1.Завдання 1

2.Задача 2.

1.Скільки потрібно винограду, щоб отримати 1 кг родзинок?

2.Скільки кг родзинок отримали із 96 кг винограду?

3.Задача 3.

1.Скільки коштують 5 саджанців винограду Кишмиш ?

2. Скільки коштують 4 саджанці винограду Родзинка?

3.Скільки коштують  4 саджанці винограду Кодрянка?

4. Скільки потрібно заплатити за всі саджанці ?

5.Скільки потрібно заплатити за всі саджанці і послуги «Нової пошти» ?

6.Чи вистачить козачкам 1000 грн?

4.Задача 3 с.66.

5.Завдання 4 с.66

6.Завдання 5 с.66

Дякую за плідну працю.

8 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Підручник «Математика» с.155.

1.     Завдання 1-5 (усно).

2.     Завдання 6.

3.     Завдання 7.

4.     Завдання 8.

5.     Завдання 9.

6.     Завдання 8 (162).

7.     Задача 9.

1.  Скільки кг огірків розклала за 1 годину перша робітниця?

2. .  Скільки кг огірків розклала за 1 годину  друга  робітниця?

3.Скільки кг огірків розкладуть дві робітниці за 1 год?

4.За скільки годин розклали б 98 кг огірків обидві робітниці, працюючи разом?

8.Приклади 10.

Дякую за плідну працю.

 

 

7 квітня

Самостійна робота.

Зошит з друкованої основи с.60, урок 109.

 

 

6 квітня

Урок відбудеться в Google Meet за розкладом .

Підручник с.150-152.

1.Завдання 1.

Обчисліть вираз, і ви дізнаєтеся довжину печери.

2.Завдання 2(1).

Обчисліть вирази, розташуйте результати в порядку їх спадання і прочитаєте назву річки, де встановлений фонтан.

3.Завдання 2(2).

Дізнайтеся, скільки всього насосів працюють у фонтані.

4.Завдання 2(3) (усно).

5.Завдання 2(4).

1. Скільки ліхтарів підсвічували фонтан наступні 5 хвилин?

2.Скільки ліхтарів підсвічували фонтан перші 5 хвилин і наступні разом?

3.Скільки ліхтарів підсвічували фонтан 5 хвилин на завершення?

6.Фізкультхвилинка.



7.Задача 5(2).

1.Скільки літрів молока надоїли від кози Фросі за 10 днів?

2.Скільки кілограм сиру можна виготовити з надоєного молока?

8.Задача 5 (3).

1.Скільки літрів молока дає корова Муся за 1 день?

2.Скільки літрів молока потрібно, щоб виготовити 8 кг сиру?

3.Скільки днів потрібно доїти корову Мусю, щоб отримати 56 л молока?

9. Приклади 6.

Дякую за плідну працю.

 

5 квітня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом .

Підручник урок 109 с.147-149.

1.Завдання 1 (усно).

2. Завдання 2 (усно).

3.Пояснення нового матеріалу .

Завдання 3.

4.Завдання 4.

36:12=36:( 6х2)=36:6:2=

54:18=54:(9х2)=54:9:2=

70:14=70:(7Х2)=

60:12=60:(6Х2)=

48:16=48:( 8Х2)=

45:15=45:( 5х3)=

5.Задача 5.

І спосіб.

1. Скільки вареників зліплять за 1 хвилину 2 кухарі ?

2.Скільки вареників зліпить  за 1 хвилину 1 кухар?

ІІ спосіб.

1.Скільки вареників зліпить один кухар за 50 хвилин?

2.Скільки вареників зліпить за 1 хвилину один кухар?

6.Фізкультхвилинка.



7.Задача 6.

16 булочок-80 грн.

1 булочка – ? грн.

2 т.-? грн.  стільки скільки 4 булочки.

1 т.-? грн.

1.     Скільки гривен коштує 1 булочка з сиром?

2.     Скільки гривен коштує 4 булочки з сиром?

3.     Скільки коштує 1 тістечко з кремом?

8.Завдання 7 (усно).

Х+36=72           72-х=36         х-36=72       х х36=72       72:х=36    х:36=72

   9.Приклади 8.

10.Приклади 12.

Дякую за плідну працю.

2 квітня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о  9.00

Підручник с.144 .

1.Завдання 1 (усно).

2.Завдання 2 (усно).

Зошит с.58 (урок 108).

3.Завдання 1.

4.Завдання 2 .

5.Завдання 3.

6.Завдання 4.

Обчисліть способом підбору.

7.Задача 5. Задача на подвійне зведення до одиниці.

2 дн.-3 пр.м.-96 кг

1 д.-1 пр. м.-? кг

Дякую за плідну працю.

 

 

1 квітня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о  9.00

Підручник с.142

1.Задача 2.

1.Скільки літрів води потрібно 10 дітям на 1 день ?

2.Скільки літрів води потрібно 1 дитині на 1 день?

2.Задача 4.

Поставте запитання до задачі, щоб вона розв'язувалася способом подвійного зведення до одиниці.

Розв'яжіть задачу за планом.

1.Скільки іграшкових машинок виготовили за 5 днів для 1 магазина?

2.Скільки іграшкових машин виготовили за 1 день для 1 магазину?

3.Задача 7 .Задача на спільну роботу.

1 година= 60 хвилин

1. Скільки картоплин чистив за 1 хвилину Писар?

2.Скільки картоплин чистив за 1 хвилину Відчайдух?

3.Скільки картоплин вони чистять разом за 1 хвилину?

4.За який час вони почистять 100 картоплин, якщо працюватимуть разом?

Фізкультхвилинка.


 

 

4. Завдання 6.

Складіть два рівняння за умовами і розв'яжіть їх.

5. Приклади 3 с.142.

Не забувайте додавання і віднімання трицифрових чисел записувати у стовпчик.


Дякую за плідну працю.

 

 31 березня

Працюємо у зошиті з друкованою основою с. 54-57.

1.Завдання 1 с.54.

Упишіть відповідні числа, щоб рівності були істинними.

Пригадайте одиниці довжини.

1м=100 см                       1м=10 дм                   1 дм=10 см

1 см=10 мм

2.Задача 4 с.55

1.Яка ширина паркану?

2.Який периметр паркану?

3.Скільки щитів знадобиться козачкам, щоб побудувати весь паркан?( Ширина одного щита-2м).

3.Задача 5 с.55

Задача на спільну роботу. Спробуйте розв'язати її самостійно .

4.Фізкультхвилинка.


 

 

5.Завдання 1 с.56.

6.Завдання 3.

7.Задача 4 с.56.

Задача на подвійне зведення до одиниці.

І спосіб.

1.Скільки карасів потрібно 1 козачкові  на 3 прийоми їжі?

2.Скільки карасів потрібно 1 козачкові на 1 прийом їжі?

ІІ спосіб.

1.Скільки карасів потрібно  на 1 прийом їжі 3 козачатам?

2.Скільки карасів потрібно 1 козачкові на 1 прийом їжі?

Виконуєте одним способом.

8.Задача 5 с.57

Задача на подвійне зведення до одиниці. Розв'яжіть, будь ласка, зручним для вас способом.

І спосіб.

1.Скільки картоплин пік 1 козачок на 2 вечори?

2.Скільки картоплин пік 1 козачок на 1 вечір?

ІІ спосіб

1.Скільки картоплин пекли  на 1 вечір 3 козачків ?

 2.Скільки картоплин пік 1 козачок на 1 вечір?

Дякую за плідну працю.

 

30 березня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 12.00( І І група),

 о 12.30 (І група).

Підручник с.138 , урок 106

1.Завдання 1 (усно)

2.Пригадайте правило ділення круглого числа на кругле виду 350:50

Завдання 2.

Виконайте приклади із поясненням.

3.Завдання 3 (1).Усно.

3.Завдання 3(2).Задача на подвійне зведення до одиниці.

Уважно розгляньте пояснення до задачі на подвійне зведення до одиниці(два способи розв'язання).

І спосіб.

1.Скільки сирників потрібно 8 дітям на 1 сніданок?

2.Скільки сирників потрібно 1 дитині на 1 сніданок?

ІІ спосіб.

1.Скільки сирників потрібно 1 дитині на 2 сніданки?

2.скільки сирників потрібно 1 дитині на 1 сніданок?

4.Задача 4.

1.Скільки літрів молока дає 1 корова за тиждень?

2.Скільки літрів молока дає 1 корова за 1 день?

3.У скільки разів більше молока на 1 день  дає корова Марфа , ніж одна корова по сусідству з козачатами?

5.Приклади 6.

У перших двох прикладах дії  віднімання запишіть у стовпчик.

6.Розв'яжіть рівняння. Дізнайтеся у якому з рівнянь більший корінь і у скільки разів?

Дякую за плідну працю. 

29 березня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00( І І група),

 о 9.30 (І група).

Підручник с.132 , урок 104

1.Усний рахунок .Завдання 2 с.132.

2.Завдання 3 с.133.

3.Пояснення нового матеріалу.

Завдання 4 с.133.

4.Завдання 5 с.134.  Розкладати на зручні доданки можна усно.

36:2=(20+16):2=

48:3= (30+18):3=

57:3=(30+27):3=

60:4=(40+20):4=

5.Задача 6 (на спільну роботу).

1.Скільки дм криниці може викопати за один день Відчайдух?

2. Скільки дм криниці може викопати за один день Дзиґа?

3. Скільки дм криниці може викопати за один день Писар?

4.Скільки дм криниці викопають козачата за один день, якщо будуть працювати разом?

5.За скільки днів козачата викопають криницю глибиною 65 дм, працюючи разом?

6.Фізкультхвилинка.



 

7.Задача 7.

1.Який периметр прямокутної ділянки?

2.Чи вистачить 42 м тина з лози для обгородження цієї прямокутної ділянки?

8.Задача 8.

1.Скільки ялинок за 1 год садив Відчайдух ?

2. Скільки ялинок за 1 год садив Дзиґа?

3. Скільки ялинок разом  саджають Дзиґа і Відчайдух за 1 годину?

4. За скільки годин вони б посадили 45 ялинок, якби відразу працювали  разом?

9.Рівняння 9 .с.134

10.Завдання 10.

Знайдіть такі трійки чисел, щоб скласти з них 4 рівності на ділення за схемою.

119:7=(70+49):7=

11.Завдання 11.

 А х  у =85

Одне із чисел знаходиться між 2 і 10.

Це можуть бути числа-2,3,4,5,6,7,8,9,10.

Добуток у нас 85. Це число ділиться на одне із запропонованих чисел. Це число 5. Щоб знайти друге число, потрібно добуток -85  поділити на 5. Виконайте перевірку.

Дякую за плідну працю.

 

 

26 березня

Самостійна робота.

1.Обчисліть  у стовпчик.

470-254=                    177+548=      703-656=      536+368=

2.Порівняйте.

3 тижні *23 доби                  1год-20хв*50хв

1р.*12 міс.                              210 с.* 2 хв 10с

3.Виконай обчислення. Останній вираз обчисли у стовпчик.

3р.-28 міс. =                             1 доба-15 год=

44 доби 220 год -15 діб 11 год=

4.Прочитайте задачу. Виберіть правильний варіант її розв'язання . Пронумеруйте у ньому порядок дій.

            Троє дітей малювали комікси. Зоряна намалювала комікс за 30 хв, закінчивши роботу на 20 хв швидше від Оленки. Максим упорався з малюнком на 50 хвилин пізніше за Оленку. У скільки разів довше малював Максим, ніж Оленка?

Варіант 1                                                         Варіант 2

10+50=60                                                        100:50=2

30-20=10                                                         30+20=50

60:10=6                                                            50+50=100

5.Розв'яжіть задачу.  

            На одному балконі майстер виклав рядами 360 керамічних плиток, по 40 штук у кожному ряду. На другому балконі він уклав 300 таких плиток в однакові ряди. Скільки плиток у ряду на другому балконі, якщо тут на 3 ряди менше, ніж на першому балконі?

6.Сьогодні –робочий день тижня, але не середа, не день перед вівторком і не день після четверга. Який сьогодні день, якщо це не другий день тижня ? Запишіть його назву.

    

 Після виконання перешліть для перевірки.

25 березня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00( І група),

 о 9.30 (ІІ група).

Підручник с.129 , урок 103. Працюємо в робочому зошиті.

1.Завдання 1, 2 (усно).

2.Завдання 2(2).

86:2=(80+6):2=

84:4=(80+4):4=

510 :5=(500+10):5=

3.Завдання 3.

Зразок :

36:3х5=

46:2Х3=

4.Задача 4 (усно).

5.Фізкультхвилинка.



6.Задача 5.

1.Скільки літрів води налив козачок Дзиґа у ванну за 8 хв?

2.Скільки літрів води витікало за 1 хв?

7.Задача 6.

1.  Скільки хвилин Відчайдух набирав воду у ванну?

2. Скільки літрів води набирається з крана у ванну за 1 хвилину?

8.Завдання 9( усно).

Зразок   (20+12):2=

9.Приклади 8.

Запишіть за зразком, записуючи приклади у стовпчик.

238+674-579=333

1)     238                   2)912

674                      579

912                       333

Дякую за плідну працю.

 

24 березня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00( І група),

 о 9.30 (ІІ група).

Підручник с.127  урок 102

1.Завдання 1 ( усно).

2.Задача 2 ( усно).

3.Ознайомлення з правилом.

С.127

4.Завдання 3 ( усно).

5.Фізкультхвилинка.



Зошит з друкованої основи с.49 урок 102.

6.Завдання 1 .

7.Задача 2.

1.Скільки всього деталей у двох конструкторах?

2. Скільки деталей пішло на кожен автомобіль?

8.Завдання 3.

Розкладіть числа на зручні доданки, кожен із яких буде ділитися на задане число.

9.Завдання 4.

 Писар                  ((Х+2)х2 ):3-4=8

Виконуємо дії у зворотньому порядку і навпаки.

8+4=12     12х3=36             36:2=18       18-2=16

Перевіряємо.

16+2=18                18Х2=36        36:3=12      12-4=8

Відчайдух                ((Х+2)х2 ):3-4=10

Виконуємо дії у зворотньому порядку і навпаки.

10+4=14      14х3=42               42:2=21       21-2=19

 Перевіряємо.

19+2=21      21х2=42               42:3=14       14-4=10

Дзиґа                       ((Х+2)х2 ):3-4=16

Виконуємо дії у зворотньому порядку і навпаки.

16+4=20          20х3=60                60:2=30           30-2=28

Перевіряємо.

 28+2=30          30х2=60                60 :3=20            20-4=16          

10.Задача 5.

1.Скільки шурупів вкручує тато за 1 хв?

2. Скільки шурупів вкручує  син за 1 хв?

3. Скільки шурупів вкручують тато і син за 1 хв?

4.За скільки хвилин тато і син разом вкрутять 35 шурупів?

11.Завдання 6.

Застосовуючи правило ділення суми на число порівняйте вирази.

Дякую за плідну працю.

23 березня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00

Підручник с.124 урок 101

1.Завдання 1 (усно).

2.Задача 3 (усно).

1.Скільки л квасу налилося у першу бочку за 1 хв?

2.Скільки л квасу налилося у другу бочку за 1 хв?

3.Скільки л квасу за 1 хв налилося у обидві бочки?

Це задача на спільну роботу.

3.Задача 4 (усно)

1.Скільки л квасу може випити Відчайдух за 1 хвилину?

2.Скільки л квасу може випити Дзиґа за 1 хвилину?

3. Скільки л квасу вони можуть випити разом за 1 хвилину?

4. За скільки хвилин можуть випити 10 л квасу обоє козачків разом?

4.Фізкультхвилинка.



5.Задача 3 (зошит з друкованої основи с.48)

1.Скільки куманців розписує за один день Дзиґа?

2.Скільки куманців розписує за один день Писар?

3. Скільки куманців розписують за один день разом Дзиґа і Писар?

4.За скільки днів козачки розпишуть 56 куманців , якщо працюватимуть разом?

6.Задача 5 (зошит з друкованої основи с.48)

1.Скільки рядків картоплі може посадити Відчайдух за 1 годину?

2.Скільки рядків картоплі може посадити Писар за 1 годину?

3.Скільки рядків картоплі можуть посадити за 1 год козачки, працюючи разом?

7.Приклади 6 ( зошит з друкованої основи с.49).

 

22 березня

1.     Виконайте завдання усно.

120х4-60х8=                  1000-25х0-3х150=

230-4х40=                       600-300х2+450:9=

340+160-480=                300:100х17=

2.     Завдання 4 (зошит з друкованої основи с.46 , урок 100)

3.Задача 5 .

1.Скільки квартир на одному поверсі?

2.Скільки поверхів у цьому будинку?

3.Скільки під'їздів  у будинку?

4.Скільки квартир у одному  під'їзді ?

5.Скільки квартир у 8 під'їздах?

4.Задача 6.

1. Скільки пасажирів купили квитки у касах і у залі відпочинку?

2.Скільки пасажирів куплять квитки біля автобуса?


 

12.03

 Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00

1.Завдання 1(усно). с.118 (підручник).

2.Завдання 2 (усно).

3.Завдання 3 (усно).

4.Приклади 5.

5.Задача 6(1).

1.Скільки часу витратили на надування 35 кульок?

2.Скільки часу витратили на прикрашання кульками шкільного подвір'я?

3.Скільки всього часу тривала робота дітей(Надування кульок, прив'язування ниток, прикрашання шкільного подвір'я)?



6.Задача 6(2).

1.Скільки шматочків білої крейди було?

2.Скільки шматочків кольорової крейди було?

3.Скільки всього шматочків крейди було?

4.На скільки шматочків було більше білої крейди , ніж кольорової?

7.Задача 6(3).

Задача на зведення до одиниці.

1.Скільки баночок з мильними бульбашками отримав один із 6 класів?

2.Скільки баночок з мильними бульбашками отримав перший клас?

3.Скільки баночок із мильними бульбашками отримали 3 перші класи?

Дякую за плідну працю.

   

11.03.

 Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00

Працюємо з підручником урок 98 с.114-117

1.Усний «Бліцтурнір» завдання 1.

2.Завдання 2.

Розгляньте множення чисел. Обчисліть за зразком.

3.Задача 3.

Ширина-45 м

Довжина -?, у 2 рази більша

Р - ? м

1.Яка довжина футбольного поля?

2.Знайдіть периметр футбольного поля.

4.Задача 4.

1.Скільки метрів пробігли , якщо вони зробили 3 старти    по 250 м?

2.Скільки метрів пройшли, якщо  вони зробили 5 стартів по 180 м?

3. Скільки всього метрів хлопці пробігли і швидко пройшли?

5.Фізкультхвилинка.



6. Завдання 6.

Якщо к=7, то 18хК =18х7=

7.Завдання 7.

Запишіть значення змінної м, щоб нерівність була правильною.

8.Завдання 8 (усно).

Дякую за плідну працю.

 

10.03.

 Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00

Працюємо з підручником с.111-113

1.Завдання 1 с.111 (усно).

2.Задача 2 (усно)

Розгляньте два способи розв’язування задачі.
У кожної команди є 1 футбольний і 4 гумові м’ячі.
Скільки всього м’ячів у двох команд?

 

3.Задача 3 (усно).

Розгляньте малюнок і два способи розв’язування задачі. Поясни, про що дізнаємося з кожної дії.
Закінчи розв’язування.
Кожна дівчинка сплела по 3 віночки з ромашок і по 2 віночки з маків.
Скільки віночків сплели п’ять дівчаток?

 

4.Робота з довідничком на с.112:
Щоб помножити суму на число, можна помножити кожен доданок на це число і знайдені добутки додати.
Це розподільний закон множення.

5.  Задача 3 с. 98:
Ознайомлення з умовою задачі:
Для гри діти об’єднались у 3 групи, по 5 хлопчиків і 4 дівчинки в кожній. Скільки всього дітей брало участь у грі?
Аналіз даних:
-Про що розповідається в задачі?
-Скільки груп було?
-Скільки дівчаток у кожній команді?
-Скільки хлопчиків?
-Скільки всього дітей у команді?
-Які способи розв'язання?
Запис розв'язання та відповіді.

6.Фізкультхвилинка.


https://www.youtube.com/watch?v=3suQb7il4kM&ab_channel=%D0%9B%D1%96%D0%BB
%D1%96%D1%8F%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0
%BA%D0%BE

 

7.Задача 7 с.112  
Ознайомлення з умовою задачі:
В естафеті брали участь 7 хлопців і 3 дівчинки. Діти по черзі пробігли відстань 5 м. Скільки всього метрів пробігли учасники естафети?
Аналіз даних:
-Про що розповідається в задачі?
-Яку дистанцію біг кожен учасник?
-Скільки хлопчиків?
-Скільки дівчаток?
-Як ми можемо дізнатися, скільки всього метрів пробігли
учасники естафети?
Запис розв'язання та відповідь

 

8.Завдання 8 с.113

4 приклади пояснити усно, а ще 4 записати у зошит.

Дякую за плідну працю.

 09.03

 Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 10.00

Працюємо з підручником с.106.

1.Завдання 1.(усно)

Дізнаємося відстані між містами, обчисливши, де потрібно вирази.

2.Завдання 1 у зошиті з друкованою основою с.43.

3.Завдання 2 с.43.

З'єднайте стрілочками вирази і їх значення.

4.Завдання 4 с.44

Розкладаємо двоцифрове число на розрядні доданки.

8х12=8х(10+2)=8х10+8х2=

32х3=(30+2)х3=30х3+3х2=

5х17=5х(10+7)=5х10+5х7=

23х5=(20+3)х5=20х5+3х5=

340х2=(300+40)х2=300Х2+40х2=

120х5=(100+20)х5=100х5+20х5=

4х150=4х(100+50)=4х100+4х50=

6х110=6х(100+10)=6х100+10х6=

4.Завдання 2 с. 108 у підручнику.( усно)

Розгадайте анаграми , щоб пригадати назви величин.

5.Завдання 3 с.108 (усно)

6.Фізкультхвилинка.



7.Задача 3 у зошиті с.44.

Розв'яжіть  задачу за планом.

1.Як ми обчислюємо периметр прямокутника?

2.Яка ширина прямокутника?

3.Що ми знаємо про довжину прямокутника?

4.Як знайти довжину прямокутника?

Не забувайте ,ширина -18 дм, це у 2 рази менше, ніж її довжина.

5.Знайдіть периметр прямокутника.

Дякую за плідну працю.

 


05.03

Працюємо у зошиті з друкованою основою уроки 96 і 97 с.40-43

1.Завдання 1.

Нагадую , що периметр фігури-це сума її сторін. Знайдіть периметри кожної фігури.

 2.Завдання 2.

Перевірте правильність  у встановленому  порядку дій у виразах. Обчисліть вирази.



3.Завдання 4.

Розв'яжіть рівняння, обчислення зробіть у стовпчик.

4.Завдання 1 урок 97.

5.Завдання 2 с.42.



04.03

Працюємо із підручником с.100 урок 95

1.Завдання 3 с.102 ( усно).

2.Завдання 4,5,6.

Розв'яжіть усно, запишіть лише відповіді.

3.Завдання 7 (усно).



4. Задача 14 .

План розв'язування задачі.

1.Скільки хвилин хлопці стрибали в довжину?

2.Скільки хвилин хлопці стрибали у висоту?

3.У скільки разів довше тривали стрибки в довжину, ніж у висоту?

5.Завдання 2 с.101.

Математика 03.03.

Добрий день. Працюємо у зошиті з друкованої основи  .

 Урок 95

ЗАВДАННЯ  2

Дізнайтеся, як називався водяний годинник у давнину.

ЗАВДАННЯ 3

Розв’яжіть  задачу за планом.

1)    Яка тривалість звучання на дискові 9 пісень?

2)    Чи можливо на цей диск записати 6 пісень, якщо тривалість звучання кожної буде 7 хв?





 ЗАВДАННЯ 4

Обчисліть.

ЗАВДАННЯ 5

Розв’яжіть  задачу.

 


17.02

Підготуйте підручник. Працюємо на с.69

1.Задача 12.

План розв'язання задачі.

-Скільки всього художніх книг у бібліотеці? (Вони розташовані на 30 полицях по 30 штук).

-Скільки навчальних книг у бібліотеці? (Художніх книг на 580 більше, ніж навчальних).

-Скільки навчальних книг на одній полиці?( Навчальні книги стоять на 8 полицях порівну на кожній).

2.Приклади 10 с.86.

Дякую за плідну працю.

 


16.02

Сьогодні працюємо у зошиті з друкованої основи. Урок 86.

Нову тему ми опрацюємо у школі.

1.Прошу самостійно виконати завдання 4.

Приклади записуємо у стовпчик.

2.Завдання 5.

План розв'язання задачі.

-         На скільки років треба продовжити життя чоловікові, щоб він відсвяткував  сторіччя?(100 років) ?

-         На скільки років треба продовжити життя жінці , щоб вона відсвяткувала  сторіччя?(100 років)

-         Кому треба частіше сміятися?

Дякую за плідну працю.


 

 Математика 15.02 .

Добрий день, любі хлопчики й дівчатка. Підготуйте робочі зошити, зошити з друкованої основи, чернетки, підручник з математики. У кого  підручник у школі, можна завантажити з інтернета .  Я всі завдання надрукую на блозі.

С.64 уроки 84-85.

Завдання 2.

Приклади  не забувайте записувати у стовпчик.

836+147=            529+274=       709-156=                      460-237=

Сьогодні продовжимо працювати над прикладами на віднімання у стовпчик з переходами через десяток.

Завдання 4 .

253-136=          445-219=              715-307=               936-718=

327-146=          449-273=              725-452=                936-886=

Завдання 9.

Розрізняймо аркуш і сторінку. Розгляньте малюнок на сторінці 68 підручника.

Усно розв'яжіть задачу 9.

 Поки козачата були в бібліотеці, Відчайдух встиг прочитати 8 сторінок журналу «Пізнайко», а Дзиґа за цей час прочитав 5 аркушів журналу «Всезнайко». Хто прочитав більше Відчайдух чи Дзиґа ?

Задача 11.

На двох етежерках (полиці для книг, як у нашій шкільній бібліотеці) було 147 книг. З кожної етежерки взяли по 34 книги. Скільки книг залишилося на етажерках?

1.Скільки книг взяли з двох етежерок?

2.Скільки книг залишилося?

Задача 2 с.25 (зошит з друкованої основи уроки  84-85).

1.Скільки підлітків взяли книги додому ?

2. Скільки дорослих і підлітків  взяли книги додому?

3.Скільки молодших школярів беруть книжки додому?

Задача 3*с.25

1.Від загальної кількості сторінок віднімемо 16 сторінок ( це 16 сторінок яких більше прочитала Лідія).

2.У нас залишається 80 сторінок , які порівно прочитали дівчатка. Щоб дізнатися скільки прочитала  кожна дівчинка. Для цього 80 поділимо на 2.Валерія прочитали 40 сторінок, а Лідія на 16 сторінок більше. Щоб дізнатися, скільки сторінок прочитала Лідія, до 40 сторінок додаємо 16 сторінок.

Лідія прочитала 56 сторінок, а Валерія – 40 сторінок.

Задача 5 с.26.

1.Скільки гривен заплатили за саджанці слив?

2.Скільки гривен заплатили за саджанці  вишень ?

Скільки гривень заплатили за саджанці яблунь?

Завдання 1 с.24 і завдання 4 с.26.

 26 січня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 10.00

У  зошиті з друкованої основи виконайте завдання 1,2,5 уроку 72    на закріплення вивченого матеріалу.

1.Рівняння.

Згадаємо  правила, як знайти невідоме зменшуване, невідомий від'ємник.

Щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до від'ємника додати різницю.

Щоб знайти невідомий від'ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.

2. Обчисли приклади зручним способом, використовуючи переставний закон додавання.

290+260+110+340=(290+110) +(260+340)=

3.Задача 5.

Т.Соня- 70 п., що на 20 п. менше

Д.Льоня.-? п.

У цій задачі  чарівне слово «що».

1.Скільки покупців розсмішив дядько Льоня?

2.Скільки всього покупців розсмішили тітка Соня і дядько Льоня разом?

 

На сайті «На урок» виконайте, будь ласка, завдання олімпіади з математики. Завдання відкрилися 25 січня. Вхід за вашим кодом .

 


25 січня

Урок відбудеться в Google Meet, за розкладом о 9.00

У робочих зошитах  розв'яжіть задачі і обчисліть приклади  на закріплення вивченого матеріалу.

1.У магазин привезли 45 кг апельсин у  5 ящиках. Ск кг лимонів у 7 ящиках, якщо маса одного ящика лимонів на 2 кг менша, ніж маса ящика одного кг апельсинів?

Апельсини-5  ящ.-45 кг

                      1 ящ.- ? кг

Лимони – 1 ящ.-?, на 2 кг менше, ніж 1 ящика апельсинів

                    7 ящ.- ? кг

План розв'язання задачі.

1.Яка маса 1 ящика апельсинів?

2.Яка маса 1 ящика лимонів?

3.Яка маса 7 ящиків лимонів?

2.У бібліотеку привезли 6 пакетів по  8 книг і кілька пакетів по 9 журналів. Всього привезли  93 примірники. Ск журналів у одному пакеті?


Книги- 6 п.  – по 8 кн.

Журнали -? п.-  по 9 ж.             93 пр.

 

План розв'язання задачі.

1.    Скільки книг у 6 пакетах ?

2.    Скільки всього  журналів привезли?

3.    Скільки пачок журналів привезли?

3.Обчисліть приклади.

630-70+40=                              90+40-130=

350-80-70=                                450+60-500=

250+50-90=                               370+90+0=

 

 

                   

22 січня

1.Усно обчисліть приклади завдання 1.

2.Уважно розгляньте пояснення віднімання виду 12-50=

3.Потренуйтеся віднімати усно №3.

4.Виконайте усно №4.

5.У зошиті розв'яжіть рівняння №9.

6 .Фізкультхвилинка.

https://youtu.be/ufafJlAKqOo?t=25


7.Завдання уроку 71 у зошиті з друкованої основи.


8.План розв'язання задачі 3.
9 кв.по 30 грн

? кв. по 40 грн                           390 грн

Скорочений запис до задачі не записуйте, лише розв'язання.

1.Скільки коштують 9 квитків по 30 грн?

2.Скільки коштують усі квитки по 40 грн ?

3.Скільки квитків по 40 грн купили?

Дякую за плідну працю.

 

 

21 січня

Запрошую на онлайн урок о 11.00

Виконайте завдання уроку 70 с.6.(1-6 завдання).

1.План розв'язання задачі 3.

Драгонбот - човен для переміщення по воді.

- Скільки на одному драгонботі було осіб?( 10 веслярів, 1 рульовий, 1 барабанщик)

- Скільки всього осіб на 10 драгонботах ?

2.Завдання 5.

Якщо к=2, то 750+ Кх20=750 +2х20=

Якщо к=3…..

Якщо к=4….

3.Задача 6.

9 с.-81 м.

1с. - ? м.

? с.- 36 м.

1.Скільки мушель потрібно для виготовлення 1 сувеніра?

2.Скільки сувенірів можна виготовити із 36 мушель?

Виконайте завдання тесту.

 

 

 

 

20  січня

Запрошую вас на  онлайн урок 0 11.00

  Для закріплення виконаємо задачі на знаходження четвертого пропорційного( І і ІІ вид).

У робочих зошитах запишіть 20 січня

1.Задача

У магазин привезли 35 кг цукерок у 7 ящиках. Ск .кілограм цукерок у 8 ящиках?

7ящ.-35 кг

1 ящ.-? кг

8 ящ.-? кг

1. Скільки кг цукерок у одному ящику?  

2. Ск .кілограм цукерок у 8 ящиках?

2.Задача

У трьох класах 90 учнів. Скільки учнів у 7 таких класах?

3 кл.-90 учн.

1 кл.- ? учн.

7 кл.-? учн.

3.Фізкультхвилинка.



4.Задача

У 4 мішках 36 кг моркви. Ск. потрібно мішків, щоб розсипати     81 кг моркви?

4 м.—36 кг

1 м.-? кг

? м.- 81 кг

1.Скільки кг моркви у 1 мішку?

2. Ск. потрібно мішків, щоб розсипати     81 кг моркви?

5. Виконайте завдання тесту.

 


19 січня

 

Запрошую вас на  онлайн урок 0 10.30

Задання уроку 69 у зошиті з друкованої основи.

1.Порівняйте вирази, не забувайте зверху надписувати результати виразів.
2.Визначте довжину Потьомкінських сходів.
3.Записуйте, будь ласка, вирази  до запитань задачі.
4. Обчисліть приклади.
5.Виконайте фізкультхвилинку.






Для закріплення пройдіть тест .



18 січня

Математика

Запрошую вас на онлайн урок 09.00.

https://meet.google.com/eoc-jgnx-tbd

Добрий день, ви передивилися пояснення нового матеріалу. А тепер виконайте вправи для закріплення.

Відкрийте, будь ласка,зошит з друкованої основи (ІІ частина).Знайдіть урок 66.с.1.

Згадавши пояснення способів додавання і віднімання трицифрових чисел , виконайте завдання 1-4.

Завдання 2 с.1

Щоб краще зрозуміти умову задачі, намалюйте на чернетці стежку і схематично «розсадіть» липи( не забувайте, що їх посадили з кожного боку стежки). «Встановіть» лавки, між кожними двома деревами. Порахуйте усі лавки. Відповідь запишіть у зошит.


 

15 січня

Математика

Добрий день, любі хлопчики і дівчатка. Підготуйте зошит з друкованої основи І частина, підручник , ручка, олівець.

Ви уже прослухали пояснення як розв'язувати новий тип задач-задачі на знаходження четвертого пропорційного( перший тип).

1.Для закріплення виконаємо задачу №5 у зошиті з друкованої основи с.89.

План розв'язання задачі.

Нагадаємо ! Спочатку потрібно звести до одиниці, тобто дізнатися скільки щук обміняв на 1 овечу шкуру.

1.     Скільки щук обміняв на 1 овечу шкуру?

2.     Скільки треба щук, щоб обміняти на 8 овечих шкур?

2.Задача №2 с.90

План розв'язання задачі.

Спочатку потрібно звести до одиниці

1.     Скільки свистунців у 1 коробці?

2.     Скільки свистунців у 4 коробках?

Цією дією ми дізналися, скільки свистунців  у нього залишилося. А у задачі нас запитують, скільки свистунців він продав.

3.     Відповідь на це питання можна дізнатися  двома способами.

3.1.Від усіх свистунців відняти свистунці , які залишилися.

4.Або дізнатися скільки коробок він продав. А потім скільки свистунців у цих коробках.

Запишіть тим способом, який для вас зручніший.

Фізкультхвилинка.


https://www.youtube.com/watch?v=aDL9JdI51jM&feature=emb_logo

 

3.Задача 4 с.92

8 марок для листа за кордон -40 грн.

1 марка для листа за кордон  -? грн

1 марка для листа в Україні -?, на 3 грн. дешевша

9 марок для листа в Україні- ? грн.

Спочатку потрібно звести до одиниці

1.Скільки коштує 1 марка для листа за кордон ?

2.Скільки коштує 1 марка для листа в Україні?

3. Скільки коштують 9 марок для листа в Україні?

4.Самостійно виконайте завдання уроку 63 с.94.

Дякую за плідну працю!

 


13 січня

Математика

Добрий день. Починаємо урок математики. Підготуйте   зошит з друкованої основи (І частина) .

Урок 59 с.89  

1.Уважно прочитайте завдання 1 і запишіть вирази, обчисліть їх.

2.Виконайте завдання 3 (с.90).

Складіть полтавське побажання.

3.Завдання 4.

Дізнайтеся, скільки галушок у мисці .

4.Розв'яжіть задачу 3 ( с.91).

План розв'язання задачі.

1.Скільки дітей у одному великому автобусі ?

2.Скільки дітей у одному меншому автобусі?

3.На скільки більше дітей було у великому автобусі, ніж у меншому?

5.Виконайте завдання 2 ( с.91).

Згадайте одиниці вимірювання довжини.

1м=100 см

1 м=10 дм

1 см= 10 мм

 6.Заповніть таблицю 1 ( с.91)

Згадайте, щоб поділити кругле число на кругле, потрібно в обох числах відкинути стільки нулів, скільки є в дільнику, а тоді виконати табличне ділення.

180:90=18:9=2

800:40= 80:4=20

900:300=9:3=3

7.Виконайте завдання 4 (с.91).

 

14 січня

Добрий день!

Відкривайте зошит з друкованої основи. Урок 61.

1.Виконайте завдання 1.

2.Порівняйте вирази , завдання 2.

3.Завдання 3.

Підсказка.

Згадайте табличку множення . У колі є один множник і добуток. Підберіть другий множник.

2Х9=18             5Х9=45   У одному крузі порушена ця закономірність, знайдіть його і позначте у квадратику галочкою.

4.Задача 4 (с. 93)

Розв'яжіть задачу за планом.

1.Скільки сторінок прочитав старший брат за 4 дні?

2.Скільки сторінок прочитав менший брат за 5 днів?

3. У скільки разів менше сторінок прочитав молодший брат, ніж старший?

5.Завдання 3 (с.93)

6.Обчисліть приклади 5 (с 92).

Українська мова

Дистанційні уроки

 Математика